måndag 17 maj 2010

Javisst gick det fort när knoppar brast



Och idag var allt märkligt nog frid och fröjd igen, efter gårdagens förvirring och tankekaos! Coachade på morgonen, arbetade sedan med en bild, ställde fram målningar inför galleristernas besök och åkte sedan till Götgatan och Emmaus rea (50% på second hand kläderna) där jag hittade precis vad jag behövde, och lite till, för nästan ingenting. En lätt och skön och njutbar dag, mycket på grund av att den inleddes med coaching; skapar ofta en meditativ och skön stämning av närvaro i nuet som sitter kvar efteråt.

Och så var det ju sommar... BABANG så var allting gröngrönt och utslaget och man fick säga farväl till den späda och kortvariga period av knoppning vars minne jag hyllar här med såna där bilder som jag inte kan låta bli att ta... (även om mycket av färgnyanserna försvinner när jag lägger in dem på bloggen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar