onsdag 3 november 2010

Från det ena till det andra



Från en fridsam Zen-vistelse på värmländska landsbygden (uppföljning av Zen Coaching-utbildningen)...







...till höstlovsresa med Taxmannen + barn till Norrköping, Kolmården och diverse begivenheter som godispalats, köpcentrum och "Busfabriken" (se nedan) som barnen lyckligtvis dissade...
Är nu hemma igen, lätt omtumlad av delfinshower, schimpans-sammanträden och annat som kamerans upplösning inte räckte till...

Livet är omväxlande. Och vart tog kommentarerna till bloggen vägen?









Jo... det finns mycket man inte vet.
Det var allt för den här gången.

2 kommentarer:

  1. Läser just nu Din bok: Hur jag lärde mej älska mina värsta känslor. Vill bara säga TACK! för att du skrivit den. Den ger mej oerhört mycket. Bara att få känna igen mej i så mycket av det du skriver. Från djävulskt smärtsam längtan till sökandet efter vägar för att försöka förstå och olika försök att hitta lindring och hjälp.
    Hälsn anki

    SvaraRadera
  2. Bilder på hösten har en egendomlig verkan på mig. Mitt i förruttnelsen känner jag mig osedvanligt levande.

    SvaraRadera