onsdag 24 november 2010

Vinter i Gamla Stan



Sedär, nu blev det ju en sån där dag när jag inte hade något inbokat, och jag hade då strängt sagt åt mig själv att hela dan skulle användas till pappershögarna mm som blivit liggande....



...men inte blev det så! Istället flanerade jag i ett snöigt Gamla Stan....



...tittade i skyltfönster som ibland bjöd på överraskningar...



... kom ihåg hur det om sommaren brukar vara berättartorg just här...



...erfor lite Julstämning såhär innan den börjar stå en upp i halsen...



... såg julrosor och Halloweenpumpor samsas...



...och satt och fikade med en kompis. Så kan det gå!

2 kommentarer:

  1. En så'n dag är också en dag ;-)

    SvaraRadera
  2. En sån dag var en VÄLBEHÖVLIG dag. Jag har inte varit sjukskriven på 25 år...

    SvaraRadera