lördag 12 februari 2011

I onsdags...



...Och hade man inte haft så mycket att göra hade man väl också hunnit nämna att man fick ett gott mottagande (intresserad publik, välarrangerat!) på St Annas församlingslokal, Lidingö, i onsdags. Alltid lite ensligt och nervöst att åka iväg ensam och prata om känsliga saker (min bok i personlig utveckling, "Hur jag lärde mig älska mina värsta känslor".) Ensligheten gick direkt över då jag kom fram, eftersom jag alltså kände mig väldigt väl mottagen (blir också alltid barnsligt glad över fina blommor).

Träffade där sångerskan/komponisten MAGORIA - lustigt nog eftersom jag precis plockat fram hennes skiva "The Divine Child" ur gömmorna som bra musik att skriva in vampyrromanen till (vi sågs senast 1998 eller så, när skivan kom ut) och fick sällskap med henne på t-banan hem. En överraskning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar